Boa mañá deste 30 de outubro de 2020 en que se conmemora o nacemento de Ricardo Carvalho Calero no ano 1910 en Ferrol.
Como sabedes, foille dedicado o Día das Letras 2020; debido á Covid-19, non se puido celebrar en maio por estarmos todos confinados na casa, polo que quedou adiado ata o día de hoxe.
Para o alumnado de Secundaria:
Propoñémosvos unhas actividades divertidas para afondar e xogar coa súa figura e obra. Facédeas por orde clicando nos enlaces (ou copiando e pegando o enderezo no voso navegador).
Agardamos que realizar estas actividades sexa tan divertido para vós como preparalas e escollelas foi para nós.
1. Documental a modo de telexornal realizado polo alumnado do CPI dos Dices (Rois): https://youtu.be/o-LfGDiXTO
2. Infografía realizada por alumnos do CPI de Atios: https://view.genial.ly/5ecab818f3aac90d34a385ed/vertical-infographic-timeline-carvalho-calero1
3.Poesía escrita: https://carvalhocalero.lbd.org.es/poesia-2/
4.Poesía musicada: https://carvalhocalero.lbd.org.es/obra-musicada/
5. Certame musical “Musicando Carvalho Calero”, con cancións baseadas nos seus poemas: https://www.youtube.com/playlist?list=PLVjdxGh4wJq2kk2hZXuURpvudSQcWGyIv
6. O misterio da casa de Ricardo Carvalho Calero. Xogo: https://view.genial.ly/5ea84324637c610dbf867ff2/game-breakout-letras-galegas-2020
7. Escape Room: https://patrifulca.wixsite.com/xogoletras20
8.Vídeo das rapazas de 4º ESO A interpretando musicalmente o poema “Enviarei-che esta canción”: https://drive.google.com/file/d/198YhlGgNWjX_K0Ebl9vydZZa2LR7nqPc/view?usp=sharing
Para o profesorado de Infantil e Primaria:
Estes son os enlaces para ver os traballos feitos polo alumnado da ESO, 1º Ciclo de Primaria, e 2º Ciclo de Primaria:
https://www.youtube.com/watch?v=K2qZrfzMDik - Feito por alumnado de ESO
https://www.youtube.com/watch?v=Wc4e_RXs63w - “As pitas baixo a chuvia” feito polo alumnado de 2º ciclo de Primaria.
https://www.youtube.com/watch?v=cf6ZAx5aECE - “As pitas baixo a chuvia” feito polo alumnado de 1º ciclo de Primaria.
Ningún comentario:
Publicar un comentario